Antingen här eller så blir det där, I don't know!!

Kollar på plastikkirurgerna för tillfället. Just nu ligger Carl-Jan och får en fett-grej bortopererad i pannan. Läskigt, Hehe! Väntar ju såklart på Desperate. Lillan och jag somnade på soffan tillsammans till den söta filmen Horton. Hon har feber min lilla sötnos. Kan inte hitta febertermometern som hon säkert har lekt bort så jag vet inte hur mycket hon har, men det ligger nog på minst 39. Hon brukar alltid ha runt 40 grader när hon har feber stackarn.
När jag vaknade upp på soffan va jag i alla fall lite orolig att hela kvällen skulle ha gått och att jag missat DHW, men det hade jag inte..Tjohoo!!
Och vet ni vad? Imorgon är jag ledig. Såå gott! Då ska jag åka och hämta en tavla som jag beställt. Ångrade mej lite där ett tag och visste inte riktigt vad jag skulle ha den, men nu ska den i alla fall hämtas. Får väl se vart den hamnar till slut.
Nu ska jag nog ta mej något lätt att äta. Hörs efter Desperate.



Läs även andra bloggar om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0