Stjärnan är på plats

Bestämde häromdagen att min goa Hannah skulle komma hit på middag. Lagade min specialitét, Chicken a'la Elle. Såå gott!! Hannah som har gnällt och klagat på att hon aldrig blivit bjuden var såå nöjd med maten. Hihii! Även lite chockad över att jag faktiskt kunde laga mat också då vi alltid bara har ätit typ nudlar tidigare lite snabbt sådär på kvällskvisten. Jodå jag kan. Sen blev det ju såklart lite fika också och massa tjöt i soffan. Leah var vild och överenergisk som vanligt på kvällarna och höll på och flamsade omkring så vi fick oss några goa skratt.
Bytte gardiner idag också och satte upp julstjärnan i vardagsrummet så nu är det så mysigt här. Massa tända ljus höjer ju stämningen lite extra också. Nu längtar jag ännu mer efter julen.

Måste dra iväg snart och handla julklappar också. I år får det inte bli lika mycket som det brukar. Shit va mycket julklappar det brukar bli. Vi får ju knappt plats själva. Men det är ju samtidigt så roligt. Jag älskar att få julklappar och jag älskar att ge. Men jag får alltid sån ångest över vad jag ska köpa till alla. Man vill ju såklart att personen blir nöjd, eller hur? Jobbigt jobbigt.

Nu ska jag mumsa lite gotta, sen får det bli sängen. 15 dagar kvar att jobba :)



Kommentarer
Postat av: kristin

hej! fin stjärnan blev! snygga gardiner! kan det vara ikea tro? ;0)

2009-11-30 @ 12:15:15
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0