Vaccin eller inte?

FrukostMyskläderNäsan rinner tamigtusan hela tiden (om inte mer), jag har feber och ont i hela kroppen. Idag tycker jag faktiskt lite synd om mej. Fast jag tycker allt att det känns lite gött ändå att få vara sjuk. Jag är aldrig och då menar jag ALDRIG sjuk.

Så min dag har sett ut som så att jag har luffat runt här i mina myskläder och harklat och sjostat mej. Frukost blev det inte förän klockan var typ 2. Varm choklad och macka. Mums!! Jag får nog ta och vara sjuk oftare. Haha!! Nej usch och fy.



Sen var det ju det här med svininfluensan...Ska man vaccinera sej eller inte? Det lutar nog åt att hela vår lilla familj ska ta sprutan. Jag tycker det är jättesvårt att besluta. Hur vet man vad som är bäst, särskilt för Leah. Läste ju om en liten pojke på aftonbladet häromdagen som reagerade så starkt på vaccinet. Det var rena turen att han hade någon i närheten, annars så hade han nog inte levt idag. Tänk om det händer Leah, vad fan gör vi då? Å andra sidan så kan hon ju få svininfluensan och dö av det om hon inte vaccinerar sej. Känns som att det inte spelar någon roll vad man gör, då hon kan bli dålig av båda. Jag känner mej för tillfället rätt maktlös vad det gäller min dotter. Annars så gör man val i vardagen för att hon ska vara trygg och för att hon ska må bra. Nu kan jag inte ens välja att skydda henne.



Läs även andra bloggar om , ,

Kommentarer
Postat av: towe och ida

sv; tack detsamma! :)

2009-11-10 @ 20:24:19
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: towe och ida

sv; tack detsamma! :)

2009-11-10 @ 20:24:47
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Kan du inte se klippen? Inget av dom?

2009-11-11 @ 10:02:29
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Prova att kolla på klippen nu då, från PINK konserten, hoppas att det funkar nu men som sagt det är ju bara småklipp. Den sista videon är den "längsta".. =)

2009-11-11 @ 10:09:14
URL: http://missdq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0