Scaaary!!!

Paranormal activity


Paranormal activity

hade ju premiär fredagen den 13:e november. Jag och Daniella bestämde direkt att vi skulle se den. Först igår blev det av. Jag hade med mej min stora turkosa sjal som vi satt och gömde oss under. Vi är nog ena riktiga fegisar. För det var minsann ingen annan i salongen som höll för ögonen och öronen. Paret bredvid oss satt bara och skrattade när jag höll upp sjalen framför ögonen, vilket var nästan under hela filmen. Det dom säkert inte fattade var att jag såg lite sådär lagom mycket av bioduken när jag hade sjalen för ansiktet. Usch va läskig den var. Den var liksom inte sådär överdriven som andra skräckisar kan vara. Nä den va riktigt bra. I början var det lite jobbigt att den var handfilmad bara men man vande sej efter en stund.
På bio
Så Yes!! Jag tycker du ska se den.




Läs även andra bloggar om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0