Nu är det här igen!!!

Vörtbröd


Som jag har längtat, ett helt år nästan. Blev så himla deppig förra året när jag upptäckte att jag skulle få vänta en hel evighet till att få äta Vörtbröd igen. Å nu idag fanns det ETT kvar när jag var och handlade. Jag blev så himla glad. Åkte raka vägen hem och slängde i mej hela 5 mackor. Mmm!! Jag älskar vörtbröd.
Det var riktigt mysigt på Coop för övrigt. Jag gick där bland hyllor fyllda med juleljus, kulor och tomtar m.m till takterna av olika trallvänliga jullåtar. När jag kom ut från kassa såg jag att det var ett gäng glada pepparkaksgubbar som stod och spelade. Haha!! Så söta!!

Pepparkaksgubbar

Läs även andra bloggar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0