Idag har jag..

Idag har jag varit ledig. Det är så skönt att ha en ledig dag mitt i veckan. Man kan ta tag i saker som behöver göras hemma, eller så kan man packa in sej i bilen och dra till IKEA och tillbringa hela kvällen där.
Det gjorde jag idag. Fick tag på 4st blockljus som jag ska ha som adventsljus.
Det var jag lillfis, syrran och Solei som var iväg. Mysigt att umgås med syrran. Det blir inte så ofta nu för tiden, när man har familjer och ungar att ta hand om. Det är skönt i alla fall att man har familj och vänner nära så man kan träffa dom när man känner för det och aldrig riktigt behöver sakna dom. Härligt!!

Nu har jag kollat på Grey's. Det var precis så jag hann hem i tid. För övrigt så sitter jag och tittar på mitt nystädade hem. När jag kom innanför dörren så luktade det så gott och rent. Underbart!!
Hoppas Prinsen lägger märke till det också när han kommer hem. Meeen det tror jag nog inte. Haha!!

So long!




Kommentarer
Postat av: linnsey

Hej! Tack för förslaget, men klippte mig för bara nån vecka sen=)

2009-11-25 @ 22:58:39
URL: http://linnsey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0