Idag gjorde jag det

Spruta


Idag äntligen fick jag vaccinerat mej mot Svinis. Visst att det skulle vara mycket folk, men SÅ mycket trodde jag inte. Det skulle börja klockan 13.00 och ja var där ca tio minuter i. Då var det runt 40 nummer som hade gått åt före mej. Efter att jag kom dit så fortsatte väntrummet och korridoren att fyllas med förväntansfulla människor som bestämt sej för att ta vaccinet. Det kändes riktigt segt att sitta där och vänta, men man träffade en och annan som man kände så helt trist var det ju inte. Till slut efter ca 1 timma var det min tur att gå in. Och vet ni vad?? Det kändes knappt. Det stack till så yttepyttelite så att det var löjligt. Det har börjat värka i armen i alla fall, men jag hoppas det är borta när jag vaknar imorgon och att jag inte får några biverkningar. Så nu är det bara att vänta och se. Kommer jag kanske börja gå baklänges eller något annat spännande?  Det lär vi märka. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mej. Usch va klockan blev mycket.

God Natt på er allihop!!

 

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: besarta

hej, mitt första intryck var att det är en familjeblogg.. Att det handlar väldigt mycket om dina barn, pojkvän och er vardag.. Det är nog för att du bara har bilder med dina barn och pojkvän i din header :D sen kanske du har massa annat i din blogg också, för jag har inte tittat än, men det är det intrycket headern ger i alla fall ..!

2009-11-20 @ 02:00:27
URL: http://besartahoti.blogg.se/
Postat av: Karin

> Visst är det! (:

Jag har inte tagit svinissprutan än, skönt att höra att det inte stack så ont!

2009-11-20 @ 21:40:27
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0