Sjöhästar & Kanoner



Idag kände jag bara för att släppa allt som behövde göras här hemma och hitta på nått för lillas skull. Bestämde att vi skulle åka till Sjöfartsmuséet. Prinsen skulle göra annat så jag frågade om inte Maria och Nova ville hänka på. Kunde ju vara kul med bara brudarna. Ungarna var helt saliga och var högt å lågt och skuttade runt och skrek hela tiden i stort sett. Nä, så uppskattat var det nog i alla fall. Jag kände mej rätt slut efter det, speciellt när ungarna hade fått leka en stund på lekskeppet som fanns. Ojojoj, där var det en ljudnivå som hette duga.

Maria släppte av oss hemma hos mina päron efteråt och där snek jag till mej lite middag. Prinsen skulle bli sen hem och jag var trött så jag orkade inte laga nån mat. Ugnsbakad falukorv med mos. Mmm!!

Nu ska vi slänga på Män som hatar kvinnor, äntligen ska man få se den. Jag ser dom lite i fel ordning men skit samma. Bara jag får sett denna innan jag ser Luftslottet som sprängdes.
Flickan som lekte med elden
var ju grym så jag har höga förväntningar på den här också. Många säger att 2:an är bättre än 1:an. Snart har jag min egen uppfattning.

Ha nu en go söndagkväll allihopa.

SjöhästSkeppKanonÄlskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0