Det går någon under mitt hus!!

Stor SpindelSitter hemma och känner mej fortfarande inte helt bra. Har nog fortfarande lite feber, förut när jag kollade så hade jag 38,5 typ. Sen hur exakt den dära öronmätaren är det vet jag inte.
Oavsett vad, så behöver jag gå in i duschen och sedan ta mej in till stan för att byta mina stövlar som ej blev gjort i söndags. Det är enda chansen jag har att få bytt dom. Men innan jag kan göra nått så måste killen som är nere och grejar i krypgrunden under husat bli färdig. Dom gör nån slags sanering där nere inför kommande rörbyten har jag fattat det som. Tycker inte om att ha främmande folk i huset, därför så är det rätt kul att det är en kille som jag gick i högstadiet med som är där nere och kryper bland våra husspindlar och annat äckel. Haha!! Jag är glad bara jag själv slipper gå ner.

Krypgrund
Jag skulle aldrig sätta min fot där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0