Very Spännande

Då var kvällens tv-schema slut då. Desperate va sjukt spännande å allt gick åt helvete precis som det brukar och slutar sjuuukt spännande med att Edie dör (I guess). Fan och, om det bara vore så att Orson inte va tvungen att stjäla hela tiden så hade hon inte behövt väja för honom och då hade alla kunnat få veta vilken sjuk typ han den dära Dave är (tror han heter så, läbbot). 
I Eurovision gick det ju ganska mycket som jag ville. Sverige gick i alla fall till final som man givetvis hoppades på. Även Rumänien, Finland, Island, Malta och Turkiet var mina favoriter och alla gick vidare. Det blir nog en spännande final på lördag. Men först e det ju semi 2 på torsdag, det får jag ju såklart kolla på också.



Lillan sover gott i alla fall. Dock inte i sin säng som hon borde. Hon va ju så söt när hon kom ner för trappan. Eftersom vi har ledig dag imorgon så kunde hon väl få vara upp lite extra länge idag då. Hon ville så gärna titta på dom dom sjöng å sa hela tiden hur duktiga alla var när dom hade sjungt klart.
Nu sitter jag här med en mage som kurrar värre än mina spinnande kissemissar och jag borde verkligen ta mej något att äta. Den stora frågan är bara VAD?


Jag å min goa Diesel, han blundar alltid på kort. Tror han gör allt för att inte synas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0