Vad ska man göra åt balkongen

Så ja, då har man kommit hem igen då. Köpte inget jättkul, lite flyttlådor att lägga vinterkläderna i å lite galgar å annat skrams. Blev värmeljus med doft av äpple, mmm å två lyktor som jag tänkte ha på balkongen nu i sommar. Våran balle e såå jäkla trist, måste verkligen göra något åt den.
Det jag hade tänkt mej är ett fint trallgolv, typ svart eller träfärgat. Väldigt snyggt! Sen så vill jag ha antingen en liten soff/bänk eller två mysiga stolar, ett litet bord såklart å så lite blommor i krukor på väggen. Man kan ju göra balkonger så himla mysiga. Vi använder aldrig våran balkong, men kanske vi börjar med det om den är lite mysigare. 

Den här balkongen va lite mysig tycker jag allt.

Bild: Sköna Hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0