Levande begravd

SöndagsgodisSitter här å mölar massa godis å spanar runt lite på nätet. Hittar inget kul alls idag. F skulle komma hem tidigt idag sa han, men vad är tidigt undrar jag då. Jaja, vad ska man göra. Inget kul på tv är det heller. Har kollat på söndagsparty, men nu är det nog dads att gå å lägga sej. Ska nog läsa lite i min bok, den e så jäkla spännande. Igår somnade jag på soffan för att sedan vakna upp vid halv nio i morse. F hade knuffat på mej flera gånger å frågat ifall jag skulle gå med upp å lägga mej, men det har jag inget minne av. Gick i alla fall upp och la mej i sängen och började läsa min bok som jag inte har läst i på länge. Jag vet inte hur många kapitel jag läste men många blev det. Jag kunde bara inte slita mej, men till slut stog Leah brevid å drog i mej så jag var så illa tvungen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0