Jobbat, slappat, ätit, slappat, Robinson

Puuh, sitter här och kollar på Robinson-finalen. Har inte följt programmet sen dess start, men av det jag har sett och hur läget är nu så tycker jag att Jarmo ska vinna. Innan hoppades jag att Anna skulle ta hem det. Hon verkade vara en bra tjej.
Jaha och så var det avgjort. Elinor blev årets vinnare. Trevligt för henne.

Vad har hänt idag då? Inte så speciellt mycket. På jobbet var det ju hur lugnt som helst. Satt ute i solen lite när det inte var något att göra. Till lunch blev det en fransk hot dog och så en göttig glass efter det. Mmm!
Efter jobbet åkte jag hem till mamma å pappa för att hämta Leah som lekte ute på altanen. Vi åkte upp till affären å handlade lite till middan. Idag blev det tacos. Under tiden jag håller på med den så somnar skruttfia å ville inte ha någon mat. Istället så bar jag upp henne nu för en liten stund sedan. Kissade henne och borstade tänderna medans hon i stort sett sov. Lilla pluttan.
Nu sitter jag här å skriver en massa strunt i väntan på att Maria ska komma förbi en sväng. Sambon ringde nyss också å sa att han var på väg hem till sverige. Jag trodde först att han hade tänkt övernatta, men icke. Det gör absolut ingenting.
Leah vid poolen
Så här somnade Leah på soffan till Bolibompa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0