Gäääsp

Nu blev klockan sådär himla mycket igen, hehe. Va ska man göra.
Nu är det i alla fall high time att gå å lägga sej. Vi ska ju vara på bondgården klockan 10 imorgon, usch. Nä men det blir nog inte några problem. Problemet blir nog att få upp gubben. Puh! Han kan vara lite svår sådär på morgonkvisten. Det ska ialla fall bli roligt å jag hoppas verkligen att det inte regnar för mycket.

Jag gjorde i alla fall väldigt god pastagratäng idag till middag och alla blev mätta och belåtna, härligt. Precis som det ska vara. Efter det va det Så ska det låta, såg la typ halva programmet lite sådär med ena ögat då man hade en sockerhög dotter med i soffan som va både högt å lågt hela tiden. Efter att hon hade somnat så somnade jag gott på soffan. Ovanligt,  jag vet. Men man somnar ju så gott framför tv:n. Nu ska jag hopp i säng i alla fall, så får vi väl se om morgondagen för något gott med sej.

God Natt på er.


Kommentarer
Postat av: kakan

hihi ja det var nog dax nu då :)



Vilken söt lite familj du har! hoppas ni får en fin dag på gården :)

2009-05-09 @ 06:53:01
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0