En härlig söndag

Vilken härlig dag det har varit idag. Jag å familjen åkte iväg å skulle köpa present till min syrra som fyller årpå tisdag. Hittade en jättefin present som jag känner mej väldigt nöjd med. Hihi! Läser hon detta nu så blir hon väl supernyfiken. Hihi!! Det är ju lite meningen såklart. Efter att vi hade handlat så åkte vi till näset å hälsade på Mor å Far som va å vårfixade lite med båten. Dom frågade om vi vill bli bjudna på middag å det tackar man ju såklart inte nej till.
Pasta Indiana hette min rätt å det va Penne med kyckling å nötter å grön paprika å currysås. Mmmm det va jättegott å väldigt trevligt. 
Nu sitter vi här hemma å har nyss nattat lillan. Ska strax sätta på en film. Patrik 1,5 har vi hyrt idag. Den kan nog vara lite rolig. Prinsen tycker jag e lite tråkig så nu får jag nog slita mej.
Får se om jag får lite tid över sen annars så hörs vi imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0