Lite ledsamt

Nu börjar jag känna mej sådära trött igen. Det är gott väder ute å knappt kallt å man känner verkligen att det är vår. Inatt när jag gick å la mej så va det nästan 6 grader ute..Tjohoo!!

Vad har hänt idag då? Jo jag smällde i mej ett mc donalds-mål till lunch, inte alls nyttigt. Usch va jag kände mej äcklig efter det blä. Va å kikade lite på vagnarna på lunchen å tyckte att Crescent-vagnen som jag hade på bild i förra inlägget kändes lite B. Hade varit å kännt på emmaljungan innan å den känner man så tydligt att det är kvalité. Så jag köpte mej en emmaljunga scooter, den kommer nog Leah att kunna sova jättegott i.
Nu till det jobbiga. Jag älskar verkligen den vagnen hon har nu och den har varit kanon. En riktigt bra vagn som jag nog kommer känna lite separationsångest för att lämna. Usch usch, kommer bli jobbigt att sälja den. Snyft! Jag vet jag e knäpp. Å hur ska det gå med en vagn utan svängbara hjul...Herregud, vad har jag gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0