Tacos å Mello

Usch, idan känner jag mej segare än någonsin. Har haft lite huvudvärk på förmiddagen, men den har äntligen gått över nu efter att jag vilat mej lite.

Igår va vi hemma hos ett par vänner å lagade lite middag å kollade på Mello. Ungarna va helstissiga, speciellt efter att dom hade smällt i sej massa godis å annat gott. Leah va helt speedad. Jösses som dom höll på. Sprang runt å sjung å skrattade å dansade som galningar. Dom leker så sött vännernas tös å Leah.
Middagen blev tacos i alla fall å gud så gott det va. Va helt proppmätt. Men ändå lyckades jag få i mej en av deras hemmabakade kanelbullar (såååå goda) å massa gott å salta skruvar å annat mumma. Fy vilken gottegris jag är.
Vi va nog hemma vid halv fyra ungefär, då jag somnade som en stock i min härliga säng.

Idag blir det nog bara till att vara slappis. Gött!!
Snälla snällaBusungarSlappisar hemma i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0