Sanningen om mej

Här är en sån där käck lista där man kan fylla i massa saker om sej själv. Jag kan tycka att det är rätt intressant att se va folk skriver i å tänkte nu att jag skulle fylla i en själv.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Eleonor

Smeknamn:  Elle

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm, ingen speciell så. Jag kan gråta till det mesta om jag e ledsen.
Beroende av: Hmm, min familj, internet, sötsaker i alla former.

Vad tror folk om dig?: Att jag är en tyken brud. Kan se rätt tyken ut tydligen.
Stämmer det?: Neej det vill jag inte påstå. Men visst kan jag vara kaxig, det har jag inga problem med om det behövs. Men oftast är jag rätt snäll.

Vad får du oftast komplimanger för?: Gud, va hemskt. Kan inte komma på några komplimanger. Haha
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag säger ingenting, försöker inte imponera på någon. Är bara mej själv, Take it or leave it.

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara pratglad (inte för mycket bara) våga stå för vad man tycker. Och genom att vara snäll å omtänksam.
Brukar du skratta för dig själv?: Oohja, det händer ofta. Haha!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej Gumman Funderar på om vi ska luncha ändå hihi. Men när hade du tänkt dej? Puss"

Var bor du?: I Göteborg

Trivs du där?: Jajjemen, jag är uppväxt här å alla mina kära finns i närheten.
Äger du några converse: Yes! Köpte mitt första par igår.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider ligger i toppen där.

Brukar du bli för full: Hmm, njae ibland men inte så mycket nu längre.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Nej, å det är jag verkligen glad för.
Har du haft sex idag: Sicken fråga, haha. Nej!
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Ah Hallå!! hehe trevligt.

Vem ringde du senast?: Hmm det va svärmor det.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle göra lillan klar för hemgång.
Antal timmar sömn inatt: knappt 4. Ajaj.

Sov du ensam: Fästmannen låg brevid mej.
Brukar du komma i tid: Nästa fråga!!...Öh nej, jag är verkligen skitkass på att komma i tid. Å även fast det är en dålig ursäkt så är det då f*n alltid något som kommer i vägen för mej. Särskilt när jag har bråttom.
När mår du bra: När jag e med min familj å med mina vänner.
När blev du fotad senast: Hmm, av någon annan? i förrgår när vi va på lekplatsen.
Hur känner du dig nu: Trött som jag brukar efter jobbet å så lite hungrig.

Vanligaste färg på dina kläder: Måste nog tyvärr säga svart.
Vad tycker du om fötter: Det är nog lite blandat, dotterns fötter skulle jag nog kunna äta upp för dom e så gossiga. Å bebisfötter e ju så mysiga så det är inte klokt. Men äckliga svettiga fötter går bort.

Vad saknar du: Ja va saknar jag. Ibland saknar jag min farfar som inte lever längre. Men för tillfället så saknar jag nog inget speciellt. Eller jo en fet plånbok. Haha.
Hade du en bra kväll igår: Jadå, jag å prinsen hyrde film å det va rätt mysigt.
Favorit dryck på morgonen: Nyponsoppa eller mjölk
Rakar du benen: Herregud ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 00.30-01.30 är väl vanligast
Är du blyg?: Nej det skulle jag inte vilja påstå

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Det är ju väldigt kul att få brev för då vet man oftast inte vem det är ifrån innan man har öppnat. Fast mejl är mer praktiskt å går ju såå mycket fortare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Hmm, inte vad jag kan minnas.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Som kille hade jag nog testat att ha sex med en tjej, för att få veta hur det känns för en kille å så hade jag stått upp å kissat. Sen hade jag velat bli tjej fort som ögat igen.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag e rätt nöjd. Visst hade man kunnat ha det bättre det kan man alltid, men för tillfället är jag nöjd.

Är du bortskämd: Njae, det vill jag inte påstå.
Vad gör du i morgon: Jaa, imon blir det jobb igen roligare än så blir det inte.
Vad är det värsta du vet?: Det absolut värsta är nog folk som gör illa oskyldiga små barn eller djur. Fy f*n.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Va, det är såå olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet inte.
Vad längtar du till?: Jag längtar till semestern å sommar å värme. Att kunna åka ut med båten.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, det finns vissa speciella darlings
Vad använder du för shampoo?: Herbal Essences
Vad är det finaste du fått?: Då måste jag säga min dotter.
En speciell dag du minns: Om man bara ska säga en så är det den dagen Leah föddes. Det slår allt.
Hur gammal är du: 25, fyller 26 i sommar
Tycker du om någon just nu: Jaa
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Prinsen
Gillar du golf: Ja det är rätt kul. Va lääängesen jag spelade.
Vilken tid gick du upp idag: 07.20
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: Jaa absolut
När grät du senast: Det va igår när jag kollade på Kalla fakta som handlade om dom mördade barnen Max och Sagas mamma. När dom fick veta domen. 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa med min familj. Köpa lite prylar hem å sen betala av lite på huslånet.
Bär du glasögon eller linser: Bara solglasögon hihi.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid 9 ungefär.
Har du piercing: Ja, i öronen och naveln. Hade förr i tungan (saknar den) och näsan. 
Vill du gifta dig: Ja om kanske 5 år.
Vill du ha barn: Har en liten going redan, men skulle gärna vilja ha en till nångång.

Solar du ofta: Nej, bara på sommaren.

Är du bra på att laga mat: Min älsklingsrätt är jag grym på (eget recept)

Är du flygrädd: Nej, har blivit lite skrajare på senare dar.

Hur vig är du: Har varit vigare.

Är du musikalisk?: Det vore synd å säga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Strawberry cheesecake i rån.

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Har aldrig provat å är inte sugen på att göra det heller.
Vad äter du helst när du ser på film: Gurka m. tzatziki-dip å gotta.
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp en bit upp på gatan faktiskt.
Har du tandläkarskräck: Nej men det är ju ingen trevlig upplevelse att gå dit.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja fy ja.
Biter du på naglarna: Nej usch

Röker du: Nej inte längre, bara om det är fest eller så.

Hur ofta tränar/motionerar du: Ja å nästa fråga...

Senaste låt du hörde: "En flygande stor elefaaant" Dumbo är på tv:n.


Jaha å där tog det slut. Jösses vilken tid detta tog, men det va kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0