Nybäddat

Nu ska jag snart ta å hoppa i säng, å den ser hur mysigt ut som helst. Va iväg på eftermiddagen idag å köpte nya kuddar, stora kuddar. Ska bli så mysigt att få krypa ner. Alltid så himla gott att krypa ner när det är nybäddat.


När vi va iväg så passade jag även på att lämna in min mobiltelefon på fix. Garantin går ut om en vecka typ så nu var det ju dags att ta tag i saker å ting. Grejen e den att det är en knapp som har spruckit på den. Det ä tydligen vanligt på den modellen har jag läst. Han i butiken höll med, till skillnad från den andra killen jag pratade med där för några veckor sedan. Han visste inget om det å om det skulle gå på garantin det va han ju tveksam till. Herregud, om killen va ny på jobbet så kunde han väl bara sagt det. Så verkade det i alla fall.
Glass gör alltid susen!

Det är väl egentligen det som har hänt idag. Annars har jag ju bara varit hemma med lillsnutt. Hon har varit så himla snäll å mysig idag så det e inte klokt. Hon har haft lite problem å varit lite hård i magen stackarn så jag får nog åka till apoteket å köpa lite hjälpmedel. När hon va mindre hade hon ofta problem med hård mage, då fick hon lactylos vilket fungerade jättebra. Sånt får det bli.

Go'natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0