Nattuggla

Ännu en natt sitter man uppe framför datorn..Somnade ju givetvis i soffan, oops.

Efter jobbet idag mötte jag mina älsklingar på coop. Gjorde en liten fredagsinhandling, sen åkte vi hem å gjorde god mat. Va så sugen på pastasallad så det fick det bli å det va sååå gott. Ritigt mummit.
Sen va det ju dags för SSDL som varje fredag. Alltid lika roligt. Claes Malmberg va med idag å han e ju så rolig, haha.

Lite senare ringde jag å bjöd ner min Frida på lite glass med varma hallon på. Mmm smaskens. Just det ja, nämnde jag att jag bantar. Hahaha!! Fast på mitt egna sätt. Jag kallar det så i alla fall. HAr plötsligt fått lite bekymmer med att knäppa brallorna, ajaj.  Inte kul. Hade jag vart tät så hade jag gärna bytt ut hela min garderob, utan bekymmer. Men så är inte fallet. Så då får man ju se till att komma i dom igen.

Nu jag jag å min älskade ta oss en liten nattamacka, sen blir det nog sängen. Natti!!

Pastasallad

Kommentarer
Postat av: Marre

fin blogg :O

2009-03-14 @ 05:04:17
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0