Första gången


Vilket underbart väder vi har haft idag. Solen har strålat hela dagen på denna annars så gråa å trista värld. Men idag, åh idag blev man påmind om vad det verkligen e man längtar till.
Jag å lillan drog en sväng till backaplan i alla fall. Först på shoppinglistan fanns inget kul alls. Det va ett halsband till vår ena kisse. Det han hade va gammalt å resåren va sliten så han lyckades på något konstigt sätt få det i munnen när han tvättade sej, det hade liksom krokat sej fast bakom hans nedre hörntänder. Stackarn!!
Det fick bli ett rosa reflexband då det inte fanns några andra färger. Hihi! Jag tror helt ärligt inte att han bryr sej.

Nästa stopp va på H&M, där träffade vi Hanna som vi gick runt med en stund. Beslutade oss för att fika lite innan vi skulle skiljas åt å satte oss ner inne på Triumf å åt lite glass. Leah var gladast!
Hittade ett par fina skor som jag vill ha. Det va inte dom skönaste skorna jag provat, men tyckte dom va så najs. Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken.
Nu sitter jag här hemma å kollar på diagnos okänd. Sådär spännande. Väntar ju på grey's som börjar snart tack å lov.

Förresten så har jag för första gången gjort mitt alldeles egna potatismos idag. Haha!! Har funkat så bra med pulver innan, men va gott det blev. Det blev dagens middag. Mos å panerad torsk, Mmmm!!!



Kommentarer
Postat av: MissCM

snygga skor!

2009-03-22 @ 11:50:18
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0