And the winner is...

Igår va det ju final i Let's dance som säkert ingen har missat. Magnus å Annika va det som vann den fina glasskon.
Jag höll faktiskt på dom å blev jätteglad för att det va just dom som vann. Men jag måste nog erkänna att jag tycker att Lajlas å Tobias showdance va heeeelt fantastiskt bra. Herregud, att man kan bli rörd till tårar av en dans. Kollade på den nu igen å grät nog till och med ännu mer denna gången. Riktigt bra va det.
Annika å Magnus är ju lite mer humoristiska i sina framträdanden å det är härligt att se dom dansa. Jag trodde inte ens det va möjligt att förflytta en sån jätte...men sen att få se honom dansa...Otroligt! Nä det va kul. GRATTIS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0