I fell asleep

(Skrivet ca 08.30)


Igår va jag rätt trött efter en lyckad dag med lillan. Somnade gott på soffan efter ett spännande avsnitt av Grey's. Så nu har hon äntligen tagit steget Izzie, att göra slut med Danny, fast man vill ju att han ska leva å att dom ska vara lyckliga på riktigt, hur kommer det att funka. Å hur kommer det att gå för pojken med organen. Guuuud så spännande. Längtar tills nästa vecka. Innan kollade jag aldrig på Grey's. Jag såg säsongsavslutningen av förra säsongen å hade innan det sett nått avsnitt då och då. Men nu är jag fast. Forever I think!

Men vad händer idag. Idag är det torsdag, bara en dag till å sen har jag helhelgsledigt. Laddar lite lätt inför Mello på lördag, hehe. Undrar vem som vinner i år. Jag har ingen klockren favorit, men börjar tycka Sarah Dawn Finers låt är bättre å bättre, bara man slipper titta på henne.
Idag på tv kan man i alla fall kika på Arlanda-Stockholm klockan 20 på 3:an, sen kommer Criminal Minds klockan 21 på 5:an eller om man vill se På liv och död 21.30 på 1:an. Det är bra, då finns det ju lite att välja mellan. Men jag kommer säkert somna på soffan som vanligt. Är jämt såå himla trött när jag kommer från jobbet.
Nä nu har jag inte tid att sitta här längre.

Bye so long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0