Härlig dag å härlig kväll, 090306

Ja va ska vi då säga om den här dagen. På lunchen idag åkte vi till ikea. Käkade kotlett med pommes å bea-sås, gött va det. Flera gånger när vi har varit där har jag funderat på att köpa en korg till katterna å en gossig fluffpläd att ligga på. Den saken gjord jag slag i idag. Hade en likadan förr, men slängde den tillslut men ångrade det då katterna egentligen inte har haft någonstans att ligga å mysa. Nu har dom det. Å den va riktigt uppskattad, i alla fall av Chilli.
Chilli myser


Jag hade lovat Leah att hon skulle få bada när jag kom hem från jobbet. I förrgår fick hon nämligen en Poo (teletubbie) av mormor, som jag sa att man kunde ha i badet å sen dess har hon tjötat om att hon ville bada med den. Det fick hon göra. Vi hade även i lite badskum så det va massa bubblor överallt å hon älskade det. Så söt min lilla go-onge.
SötnosLillan badar med pooHand med bubbel


Senare kom min kära Frida hit. Vi kollade på Så ska det låta. Det är ju så himla roligt. Å Peter Settman e verkligen kanon som programledare där. Han e så jävla rolig. Haha, sicka moves den gubben får till ibland när han bara rycks med av musiken. Tycker dock inte det va några toppen-artister med idag. Martin Stenmark å Jill Jonsson e ju i ock för sej väldigt duktiga, men det finns bättre. Undrar vilka som är med nästa vecka.
Så ska det låtaPepparchips å dip


Nu ska jag ta å hoppas i säng. Måste vara någorlunda pigg imorgon då vi ska på dop. Go Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0