Ååh härliga fredag

Gud vad jag har längtat till denna dagen. Fredag! Härligt! Ikväll sitter jag, precis som många andra i detta avlånga land bänkade framför tv:n för att se vem som tar hem årets Let's dance. Jag tycker att Mangan ska vinna. Fast Lajla dansar ju mkt bättre, men Mangan har utvecklats mest sedan start. Det som är jobbigt är att jag måste sappa mellan det och Så ska det låta. Eller så kan jag kolla på SSDL först å sen se LD på nätet. Väldigt käckt att man kan göra så.

Sambon min fick för sej att han skulle följa med polarna på nån tripp, så jag blir la ensam ikväll då. Får se om jag kan hitta mej en ny date. Annars så har jag ju mitt lilla hjärta där hemma å hon e ju alltid mysigast.

PS. Nu får det fan inte komma mer snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0