090301

Diesel myser i mitt knäJa, va har man då fått gjort en dag som denna. Har varit hemma hela dagen i alla fall. Leah har inte riktigt varit som hon brukar så då vill jag inte hålla på å flänga runt med henne. Hade nog inte gjort nått speciellt i alla fall men alltid skönt att skylla på något. Har bara tagit det allmänt lugnt. Kollat på tv å myst med sessan. Prinsen va mä å mös lite oxå sen skulle han iväg en sväng.

Städat lite har jag gjort oxå. I köket i alla fall. Tagit hand om en del prylar som hamnat på bänken som absolut inte hör hemma där. Sen så har jag tvättat. Blir väldigt mycket tvätt när man har barn. Herrejösses!!

Nu har jag en liten diesel som försöker knö sen ner i mitt knä den gottegrisen. Slår vad om att han kommer ligga i sängen med mej sen å kurra mej till sömns.

Natti natt natt!!






Kommentarer
Postat av: J.Casanovas

Gud jag älskar din header!!!! Den är så sjukt snyggt!!! SÅÅÅÅ sköna färger!!! När jag ändå är här ska jag även passa på att berätta att jag har gjort en post om Beatyfulpeople.net (en internet-community där man bara får bli medlem om man är snygg!!!) och tänkte höra om du hade lust att läsa vad BP handlar om och kommentera om du tycker sånna community är bara eller helt enkelt fel (dvs, är det fel att diskriminera folk som inte är snygga). Du är MER än välkommen till min blogg =) Skulle vilja veta vad du tycker om BP



HA det nice!!!!



J.Casanovas

2009-03-02 @ 00:16:31
URL: http://jcasanovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0