Vart ska jag börja?

Okej, nu ska jag se om jag kan köra gårdagen här lite snabbt. Det var en fullspäckad dag kan man säga.
Först så va vi på skolavslutning på min systers barns skola. Dom var så himla fina. Gud sicka fina systerbarn jag har. Förra året va jag med Smilla i hennes klassrum, så i år va jag inne hos Elliot. Haha, han såg ju inte direkt road ut vill jag inte påstå. Stackarn! Han ville väl bara få sitt sommarlov.
Kul väder på en skolavslutning.Syster å lillan
Stiliga ElliotVackra SmillaJordgubbstårtaJag å min gravida syster

Efter skolavslutningen och tårtkalaset så drog vi in till stan å gick på Liseberg, tydligen nån ny tradition. Jag ÄLSKAR Lisse. Fan va skoj det är. Man blir som ett barn igen. Jag och Mamma + alla barnen köpte oss varsitt åkpass, Manno å Syrran satt å jäste på tyrolen å passa Leah lite då och då. Gud så skoj vi hade. Jag fick med mamma upp i Balder, Höjdskräcken och till och med i Kanonen. Den gillade hon inte riktigt. Haha!! Men Balder är ju sååå underbart läskig. Jösses va vi skrek. Både jag å mamma lät likadant under hela turen. Jaa, det va skoj det. Sen fick jag även lurat med Lillan upp i Flumeride. Kände mej lite taskig där ett tag, men det gick ju skitbra. Va vi skrek Haha, Leah såg lite lätt skärrad ut när vi först kom ner men sedan skrattade hon bara. Stannade även till å käkade lite. Entrecot med klyftpotatis å bearnaisesås blev det för in del. Mums!!
Köpa biljetterBergochdalbananBergochdalbananÄter lite matLeah å Mamma åker nåntingLeah och Smilla åkerPonnykarusellenRadiobilarnaFarfars BilarJag och mamma åker FlumerideTjejerna tar hand om LillanJag och SysterFlickor på DalahästManno har missuppfattat

Tessan ringde när jag stog i kön till Höjdskräcken å frågade omjag inte skulle med till Ullevi å kolla när Sverige spelade mot Malta, hmm det ville jag ju. Dock så hade jag kliptid för katten halv 20 men jag ringde å avbokade så efter Lisse bar det av mot Ullevi. Mamma släppte av mej där och körde sedan hem med lillan till Prinsen.
Mötte Tessan vid insläppet. Det va ju en riktigt bra match. Inte så spännande dock då Sverige vann med 4-0. Men grymt roligt va det. Herregud, dom gjorde 3 mål på 5 minuter. Gött!!
Efter fotbollen råkade vi på en spelare ute på gatan å Tessan ville jag skulle fota. Hahaha, hon e störd. Hon stog å trängdes med massa småkillar. Du e för go gumman. Sen fikade vi lite på Condecco. Hon kökade nån go macka å jag tog hallonpaj. Smarrigt! Eter fikat kom hennes syrra å hämtade oss. Va la hemma strax efter 23 då jag gick å la mej. Gäääsp!
Jag å Tessan i kön inSveriga-MaltaGotta!!BuuuuseTessan å Kärleken Hahaha!!YeeeyHur går det då?Craaazy!!

Jaa, vad ska man säga. Hade jag en fullspäckad dag eller vad? Somnade gott gjorde jag ju i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0