Värmen håller i sej ja

Detta är ju helt fantastiskt. Det kan nog inte bli bättre väder än såhär. Att det ska hålla i sej hela veckan gör ju inte saken sämre. Så fort fläktens blås har snurrat förbi mej så känns det som att man sitter brevid ett element. Puuust!! Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Frida frågade ifall jag ville komma upp å grilla vilket hade varit väldigt trevligt, men jag vet inte om jag orkar. Är så himla seg, man blir änna det av värmen. Men men, jag klagar absolut inte =) Vågar ju inte säga nått ont om solen för då försvinner den väl på stört. Till helgen ska det ju tydligen bli lite svalare, nej nej nej!!! Inte när jag går på semester nästa vecka. Det får inte bli skitväder då. Men det är så typiskt mej att ha den oturen. Jag vill ju sola å bada å allt annat härligt man vill göra när solen skiner.

Kommentarer
Postat av: anne

det är nästan lite jobbigt varmt just nu, men inte ska man klaga - då kanske sommaren springer iväg och gömmer sig igen :P & det vill vi ju INTE! :D

2009-06-29 @ 19:19:45
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0