Varför funkar det inte?? (Bloggbekymmer)

Blir så himla trött. Det är flera stycken nu som säger att dom inte kan läsa min blogg, det enda dom kan se är bilderna. Vissa ser headern, andra inte och några kan inte se bilderna heller, jag fattar ingenting. Va sjuttan e det så för? Fattar inte vad det kan bero på. Måste vara någonting jag har gjort i koderna på designen eller något. Testade på min testblogg att ändra till det grundtemat jag har och då ser man allt. I alla fall i Google Chrome, som jag har testat med. Fast min design syns inte där. Jag har i vanliga fall Internet Explorer å där funkar det kanon. M.Firefox funkar inte heller, suck.Kan det inte bara funka? Det ska väl ändå inte spela någon roll vilken webläsare man har eller. Men jag får fortsätta att prova mej fram imorgon kväll eller nått, så ska ni nog se att jag får ordning på det tillslut.

Nu ska jag ta å hoppa i säng, prinsen ligger å väntar om han inte redan har somnat. Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0