Lätt huvudvärk idag då

Här kommer lite bilder från gårdagen. Det va ju faktiskt hyfsat väder. Solen va till å mä framme ibland.
Freddan å Tessie hade fixat partytält som vi kunde sitta under ifall det blev regn å det blev det ju senare på kvällen. Regnade iofs på dagen där en sväng när jag skulle till backaplan, jävlar sicken skur det kom. Köpte då en fin klänning på Gina, kvällen till ära
Vi fixade iordning å käkade lunch först. Det va korv köttbullar ägg å sånt gott. Gud va jag va hungrig då. Efter det gjorde vi lite kransar å fick till en midommarstång, dock hade vi ledsnat på att göra kransar så stången fick vara utan. Efter vi hade lagt ungarna så kunde man äntligen koppla av å fram kom spriten. Hehe!! Va inte riktigt så illa som det låter. Sen blev det middag vid typ 21-22 eller va klockan kan ha varit. Allt blev lite försenat an man säga. Men kul hade vi i alla fall.
Lite senare på kvällen eller natten kanske man ska säga, klockan va ju ändå halv 2 eller nått, så kom Frida å Krille. Sen satt vi där å tjöta å drack tills klocka va 4.
Freddan hade lånat en husvagn som våran familj skulle sova i. Va hur mysigt som helst. Sist jag sov i husvagn va första gången ever å det va la runt 16-17 år sedan.
Idag har jag varit sjukt seg efter gårdagen. Åkte inte hem för än vid fyra idag, sen har man halvslumrat lite i soffan å så.
Jaa, nu kommer killen med pizza.

Midsommar

Kommentarer
Postat av: ♥ Johanna ♥

Jätte fina bilder!!

2009-06-20 @ 22:20:57
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0