Allt blev bara så fel.

Åååhhh, kan inte bara klockan gå lite fortare. Blir så uttråkad på detta stället. Jag har så tråkigt lalala.
Fast egentligen, vad ska jag hem till då? Vet ju ändå inte vad jag ska hitta på idag. Kanske ska hem till S ikväll å bli lite go å rultig, men hon visste inte ifall det skulle bli något. Vad ska jag göra i så fall då? Hmm, laga lite god mat kanske. Njae. Idag på lunchen så käkade jag Thai i alla fall å jag blev så besviken. Hade beställt en K2 Kyckling med cocosmjöl och rödcurry å lite annat gött och det stog till å mä K2 på locket. Bara det att det va fläskkött i. Det va inte alls speciellt gott. Usch va besviken jag blev. Jag som hade sett fram emot min thai-lunch. Jag ringde i alla fall till stället och dom frågade ifall jag hade möjlighet att komma in med min mat så kunde jag fått en ny. Det hade jag ju verkligen inte möjlighet till. Åka runt halva stan för att byta mat. No way. Jag sa i alla fall till honom att det va en faslig tur jag inte va muslim. Sen sa jag att jag tyckte dom skulle kompensera med att bju mej nästa gång jag äter där. Det höll han ju absolut med om. Gött!
Kan ju tillägga att det inte bara va detta som blev fel utan när jag kom å skulle hämta våra K2 (Kyckling) och V2 (Vegetarisk) så hade dom gjort en K2 (som det ju visade sej vara en F2) och en B2 istället. Herregud! Allt blev bara så fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0