Tråkig, mulen, jävlig.

LillfisSöndagar e så tråkiga. Det känns som att man bara väntar på att få gå å lägga sej å dra till jobbet nästa dag. Väldigt tråkigt. Va på ikea förut med memma å Leah. Köpte inget jättekul, det blev bara 2 lampskärmar å nått mer. Kommer inte ens ihåg nu. Vilket bra minne man har. Sen jag fick Leah så har mitt minne blivit helt värdelöst. Kommer inte ihåg nåting känns det som. Hjärnan typ försvann med förlossningen eller nått. F tycker det är jättestörande, stackarn.
Nu har vi ätit lite middag. Blev rester från igår, vädigt smarrigt. Pastafjärilar med ost å skinksås. Smärr!! (obs! uttalas med engelska R)
Innan middan va vi uppe på torget å köpte lite gotta och hyrde en film. Yesman blev det denna gången. Den har jag velat se länge nu så vi får väl hoppas att den är bra.  Jim Carrey brukar ju alltid vara så jäkla rolig så det kan säkert bli najs.
För övrigt så är jag proppmätt å ska nog lägga mej lite på soffan å mysa men min lillfis.

Puss!!

Jag & Leah

Kommentarer
Postat av: M

Åh, vad vacker du är!!

2009-06-09 @ 23:34:13
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0