Trädgårdsfix..

Först så hade jag lite funderingar på ifall man kanske skulle dratt in till stan å gått på Lotta Svängberg på Lisse. Det hade vart jäkligt kul faktiskt. Jag å Tessan va där när flickorna låg i våra magar. Det va skoj, massa folk å jättevarmt. Den sommarn 2006 va det kanonväder. Vilken underbar sommar. Det blev i alla fall inget Lisse idag. Kände att jag får hålla i pengarna lite. Imon ska jag till läkarn helt oväntat ochså är det ju massa annan skit på det. Nä så jag stannade hemma.
Kärleken höll på å fixa i trädgården när jag kom hem. Han hade klippt gräset, så duktig så. Sen bestämde vi oss för att flytta en stor syrénbuske till andra änden av gräsmattan. Den stog precis där våran framtida altan ska byggas så väck skulle den ju. Nu ska det bli spännande å se om den överlever flytten. Jag har i alla fall fått mej en liten rabatt, så om inte syrénen överlever så får det bli något annat fint där. Tids nog ska jag nog plantera lite bommor nedanför också. Så himla fint så. Nu ska jag gå upp å lägga mej brevid min prins och läsa min bok. Vi hörs imon igen. God Natt!!

Syrén


Diesel vill också vara med.

Kommentarer
Postat av: Caroline

SVAR: Haha nej, stylisterna till den kvällen ska nog tänka om lite :P

2009-06-22 @ 23:16:46
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååh de blev ju jätte bra gumman!!

2009-06-23 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0