TIPS, om man inte vill lägga massa pengar på ett Macro-objektiv

Hoya Close up-set

När jag fyllde år nu fick jag bland annat ett Closeup-set och en fjärrkontroll till systemkameran.
Först fattade jag inte riktigt hur closeup-setet funkade, men det gör jag nu. Gud så skoj. Det är tre olika förstoringslinser,eller ah dom förstorar inte men dom gör att man kan gå närmare utan att man förlorar ljus. Dock blir skärpdjupet väldigt kort. Men ooh så roligt.
HalsbandLiljaLiljaRefresh

Fick det inte riktigt att funka med fjärren först heller, men vipps så tryckte den av  när jag stog å flummade mej. Haha!! Så kan det gå. Va kul jag kommer att ha med min Kamera nu.
Jag testar Fjärren













Nu ska jag ta å hoppa i säng. God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh gud vilken fin bild på mitt hjärta!!! måste ju erkänna att jag är rätt sugen på ett sånt kit nu. Gud vilka vackra bilder.

Puss!

2009-06-30 @ 23:53:17
Postat av: Jessica

Men gud, det är juh klockrent. Det får jag åka och kika på =) Mycket bra tips!

2009-11-21 @ 16:41:18
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0