Nu är jag här!!

Jag kan få en såndär jobbig känsla i magen när jag inte har fått komma in på bloggen å skriva av mej lite. Känns alltid bättre när jag sen har fått skriva ett par rader. Även fast man egentligen inte skriver något speciellt vettigt så känns det alltid gött.
Har jobbat idag, ööh som alla andra dagar typ. Det som va lite najs idag är att vi har öppnat den nybyggda delen och jobbar numera ifrån våran nya stora fina disk. Slipper då vara 3 personer som knör på en yta om ca 2 m2 knappt. Det va riktigt najs faktiskt. Härligt väder har det varit idag också, så gott som hela eftermiddagen har ju solen lyst, gött!
Lillan sitter brevid mej nu och kollar på en film, Ice Age, har nog sett den ca 200 gånger eller nått. Strax ska vi gå ut å träffa syrran. Tar oss en sväng till affären. Kan vara skönt att få komma ut å få lite frisk luft. Så kanske man kan köpa med sej något gott hem som man kan smaska på.

Sen när jag kommer hem så ska jag visa vad min vita shopping från igår. Utan att tänka på det så blev allting vitt. Ni får se sen. Hej på en stund.

Köpte en liten present till lillan. Så glad hon blev.
Köpte en liten present till lillan. Så glad hon blev. Hon älskar presenter, men vilka barn gör inte det =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min blogg och svara gärna på vilken bild du gillar bäst i mitt senaste inlägg!:)



Trevlig kväll.

2009-06-16 @ 19:50:57
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0