Måste göra mej iordning

Tjoo!!
Måste ta å fixa till mej lite nu. Syrran ringde förut å frågade om vi skulle komma idag. Jag: Komma vart? Vad händer?
Hon: Ööh, grillfest ikväll. Jag: Hmm, jaha va det ikväll. Hon: JAAA!!!

Shit det hade jag ju heelt glömt av. 16.00 skulle vi visst vara där, men nån tid hade jag inte fått. Så nu e det bråttom. Vad sjuttan ska jag ha på mej då. Man vill ju såklart vara snygg när man ska bort. Jäkla synd att det är så trökigt väder bara, men nu börjar det allt spricka upp å solen vågar sej fram små korta stunder. Bara det inte blir mer regn nu, är så less på skiten. Yey yey, vi kanske hörs ikväll då. Annars så kommer jag inom imorgon. Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0