Känner mej helt slut

Det tog verkligen på krafterna att åka å handla efter jobbet. Jag å Tessie hämtade ju kidsen på dagis efter jobbet. Gud sicka goa ungar vi har. Men full rulle va det, nån hade fel kläder å nån annan hade inga för dom va blöta å sådär som en vanlig hämtning på dagis kan se ut. Hehe!
Vi åkte till Coop i alla fall. Där va vi ju inte direkt ensamma vill jag ju inte påstå. Jiiises!! Va folk. Så ska man knö sej runt där med en tung kundvagn å 3 ungar med olika viljor. Hihi!! Lite komiskt såhär i efterhand. Vi fick i alla fall köpt allt som vi skulle inför morgondagen. Det är ju gött då man slipper snurra runt imorgon när man inte har någon tid alls för sånt.

Camilla Läckberg SjöjungfrunNu sitter jag å kollar på draknästet, har aldrig sett det förut men det är ganska så kul. Vissa av människorna fattar jag inte ens vad dom har där att göra. Haha, små darriga tanter som stakar sej när dom ska berätta.
Den enda som lyckades få sponsring idag va en snubbe från Storytel som jag faktiskt har använt mej av. Istället för att ladda ner en ljudbok till mobilen så streemar man boken. Man kan ställa in sovtimer, vilket ju är väldigt bra. Jag fick chanses att prova detta genom buzzador i alla fall. Lyssnade då på Camilla Läckbergs Sjöjungfrun. Vilket va min första bok i mitt vuxna liv, tyckte det va lite svårt att hänga med när det hoppade mellan dom olika kapitlena å sånt å minns inte riktigt vad den handlade om, men skit samma. Det va mysigt att ligga å lyssna i alla fall. Mitt enda problem var att jag hade lättast för att lyssna om jag blundade å om jag blundade så somnade jag, haha. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0