Idag har jag fått veta...

Idag har jag fått veta vad min syster har för en liten kotte i sin mage. Åååh vad jag längtar tills den lill* kommer ut så man kan pussa å gosa å nypa i kinderna..nä inte det sista, fastän man väldigt gärna vill. Tyvärr kan jag inte avslöja något då den blivande Mormodern inte vill veta något. Om jag får gissa så lär hon ändå få veta innan det är dags.

Farmor hämtade lillan på dagis idag å ringde å frågade ifall jag ville ha middag. Jajjemen, det ville jag. Fläskfilé i någon jääävligt god soya-sås med potatismos till. Middagen blev lite sen då hon råkade skära av sej tummen lite lätt stackarn. Du får vara försiktigt Mimmi. Prinsen har redan gått å lagt sej. Klockan va la halv tio när han gick upp. Lite tråkigt att han måste lägga sej så tidigt, men såå mycket bättre att ha honom hemma på kvällarna. Å så har man ju någon att krypa ner till. Såå mysigt detta.
Funderar på ifall man kanske skulle kunna dra te trädgår'n imon å kolla på Björn Rosenström. Det hade vart skitkul faktiskt. Man blir på så gott humör när man lyssnar på honom. Men så ska jag jobba på lördag så vi får se ifall någon har lust att byta kanske.




Fick förresten en härlig kommentar förut:
Postat av: Annelie 34 år

Gud vilka fula barn,och stackars barn som har en så ful mamma!!!!!

2009-06-11 @ 15:05:30

Tack för det "Annelie". Men du har missuppfattat, jag har bara ett barn.


Nu ska jag gå å lägga mej, Tja!!

Kommentarer
Postat av: maria

nämen gud! vem e det som skriver sånt? haha vilken nörd..... älskar dej gumman! puss

2009-06-12 @ 10:47:08
Postat av: maria

åååå va spännande....men ja kan ju få veta? hihihi ja e gööör nyfiken! Tror på en flicka...Puss

2009-06-12 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0