Då va det dags för Herman att flytta från boet

Idag är det dag 9. Det betyder att det är dags för Herman att få nya ägare. Jag har skrivit två brev och lämnat bort två bitar. Kan inte komma på nån annan som skulle kunna tänka sej att vara med. Tråkmånsar!
Det kan väl vara lite kul liksom. Imorgon är det stora dagen för min Herman, då ska han bli stor och åka in i ugnen.

Nu är det dags för So you think you can dance, dance, dance!! Det finns många sjukt duktiga dansare här i världen.
Sen blir det natten, antagligen läsa min bok å gör mina sit up's. Joho då, jag har börjat med det. 25st om dagen, men det ska snart ökas på. Haha!!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Misen

Ha, ha. Sån där kaka har jag också haft några gånger.

2009-06-24 @ 22:23:38
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: carro

herman smakar faktiskt riktigt bra, av vad jag kan komma ihåg. var ju ett tag sen man hade en själv:)

2009-06-25 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0