Lite då & lite nu

Kan ju ta å börja med update från igår då. Lite snabbt bara. Va förbi plantagen efter jobbet å köpte en ny blomma till väggen på framsidan, den andra hade typ dött. En liten knopp slog ut efter att jag gav den vatten så jag ska se om jag kan rädda den. Köpte även en hallonröd Gerbera som står på bordet i vardagsrummet. Väldigt fint.

Sen så hittade jag ett dart-spel fast med uppblåsbar tavla och inga pilar då såklart. Det va som små tennisbollar istället, med kardborreband som dom fastnade på. Lillan tyckte det va jätteroligt. Jag också hehe.

Frida å Lillan
Älskling
Lillan kastar


Idag när jag kom hem från jobbet så höll prinsen på å grejade med våran framsida. Vi hade en gammal stubbe mitt i gräset som en gång i tiden har varit en stor én av nått slag, tror jag. Den fick han för sej att nu skulle den bort. Yees, blev väldigt fint när han va klar, men vi hade ju inga verktyg så han sprang hem te mamma å pappa å fick låna yxa å lite grejer. Kanon att ha föräldrarna nära ibland. När han ändå va i farten så tog han väck staketet också. Tids nog så ska det läggas plattor där istället och lite annat. Detta tog väl sin lilla tid å jag gjorde inte mycket vettigt under tiden. Nattade lillan å lite sånt bara.


Snart blir det dags för sängen. Natti!!


Fniss fniss, skrattar fortfarande åt den dära bryta-snoppen-dansen. Sjuuukt!!


Kommentarer
Postat av: patricia

bra sagt det du skrev till kissie :P

2009-06-09 @ 23:46:56
URL: http://patriciazevallos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig :)

är du intresserad av foto? lr gillar du att BLI fotad?

Jag driver en fotoblogg och har just nu en tävling "modell för en dag". titta in :)

kram

2009-06-10 @ 02:49:12
URL: http://chaosphoto.blogg.se/
Postat av: Tina

Sötaste lilla tjejan.

2009-06-10 @ 08:47:04
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Nali

En sådan söt liten prinsessa du har.



Ps. Man fick lite kramper i armarna efter några timmar med hår uppsättningen. Men vill man vara fin får man lida pin. Eller hur man nu säger det. Ds

2009-06-10 @ 10:05:26
URL: http://nali.blogg.se/
Postat av: Annelie 34 år

Gud vilka fula barn,och stackars barn som har en så ful mamma!!!!!

2009-06-11 @ 15:05:30
Postat av: Elle

ANNELI 34 ÅR: Ja det är fruktansvärt hur fula vi är i vår familj. Alla kan inte vara lyckligt lottade. Hoppas du lever ett lyckligt liv.

2009-06-11 @ 15:50:07
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0