Ingen rubrik

Idag har jag inte gjort många knop. Hade nyss ihjäl en stackars fluga för att lillan höll på att skrika halsen av sej av rädsla. Jeezes! Den verkade gilla henne dock. Men hon bara skrek när han satte sej på henne. Nu står hon och skäller på mej och frågar vad jag gjorde på honom å säger att han e ledsen å "stackars stackars flugan"
Hur ska hon ha det egentligen?

Prinsen kommer nog hem alldeles strax. Jag skickade honom att hyra en film å köpa lite gotta. Mmm, ska bli gott-gotti-gott-gott. Godis är alltid godare om någon annan plockat det. Det tycker i alla fall jag.
Nu ska jag försöka få lillan i säng innan han kommer hem så vi kan få lite lugn å ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0