Mums mums

Idag har det väl varit fullt upp hela tiden känns det som. Först körde prinsen mej till sjukan. Hade ultraljudstid för att kolla en grej med magen. Kände inte att jag blev något klokare av det, men jag får väl prata med min läkare hemma på vårdcentralen tror jag. Dom sa att dom skulle skicka brev till henne så vi får väl se. Efter det åkte vi å handlade lite snabt för att åka hem å fixa middag. Under tiden jag gjorde maten fick F åka å hämta min föräldrar som kom hem från Italien idag. Så gott dom hade haft det. En dag va det ca 30 grader i vattnet så dom ville knappt bada ens. DET hade ju inte jag tackat nej till kan man säga. Grisar!!
Efter middagen åkte F iväg så jag å lillan gick upp till mamma å pappa. Så kom Syrran å hennes man hem från köpenhamn å då åt vi lite kinamat. Jodå, jag kunde allt klämma i mej lite till. Sen satt vi å tjöta lite, så jag kom nyss hem.
Mamma å pappa hade köpt så fina saker. Leah fick ett par sandaler å så va det småå clips-örhängen till å dom älskar hon. Så söt! "Jag e så vacker" sa hon när hon speglade sej. Gullonge! Jag fick en jättefin vit tunika, en klänning och flipflops. Alltid så kul att se vad dom har köpt.

Nu ska jag nog ta å mysa lite med prinsen så vi hörs imon. Undrar vad som händer då?? Ännu mera regn kanske!!!?
Det är i alla fall LÖNING!!
Den vita tunikan, jättemysig.

Flip-flopsen, riktigt sköna med liten rundning för hålfoten.

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

fin tunika! :)

2009-07-24 @ 00:26:32
URL: http://louiseewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0