Torsdag, inte idag va?

Igår efter jobbet så kom F å hämtade mej. Han behövde shoppa lite nya kläder sa han. Han frågade mej va jag tyckte att han skulle ha. Jag gillar ju kortare modell av lite löst sittande jeans så det fick det bli. Hittade ett par ljusare med lite slitningar på och ett par mörkgrå/svart-randiga i lite mjukare kvalite på Jack & Jones. Väldigt snygga va dom. Det blev även en gose-hoody från Carlings. Själv fick jag nöja mej med ett linne från stadium. Randigt i jättehärliga färger (bild). Kostade 99:- alldeles lagom. Mycket bra längd också för oss som är lite längre.
Efter Allum skulle vi hämta lillan hos mampa. Där blev vi ju kvar ett tag kan man säga. F kom hem full å go runt tolvtiden eller va klockan va. Smart när man ska upp å jobba klockan 6. Haha!! Fredriks syster och pojkvän kom förbi också. Dom hade med födelsedagspresent till mej. Hihihi!!! Fick en lampa som jag redan hade fått en, men jag ska lämna tillbaka den och istället köpa en steghylla och en blockljus-grej (bild). Kommer nog att bli väldigt bra.

Linne från stadium

Grill
Steghylla Rexbo från Ikea
Blockljushållare


Annars? Varmt idag igen ja..GÖÖÖÖÖTTTTTTT!!! Nu har jag semester...GÖÖÖÖÖTTTTTT!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

ååh det är jätte fint de där linnet ifrån jobbet, gillat de från första början men mina valkar syns om jag har sånt haha..



gött mä semester gumman jag längtar till min nu såå mycket. ser fram imot den här lediga helgen iallafall.

Puss

2009-07-04 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0