Sovit borta inatt

Igår låg vi vid poolen å gottade oss hela dagen. Så jäkla gott. Fick ju passa på, det va nog sista dagen på semestern som det va sol. Känns som att det bara kommer att vara regn nu. Suck, sånt jäkla sketväder asså.
Efter poolen gick vi till krogen å käkade lite. Jag åt fläskfilé afrikana med pasta. Smakade ljuvligt. Efter maten tog jag mej en cider till å mä.
När vi hade ätit gick vi hem te syrran där jag blev kvar resten av kvällen...och natten. Vi satte på Benjamin Button runt tolv-snåret så vi kom i säng rätt så sent. Lillan hade somnat för längesen. Sen gick jag å la mej i Elliots säng. Dom är ju hos sin pappa nu så det fanns sängplatser lediga. Väldigt bra. Sov ganska dåligt å jag fick gå upp i natten för att flytta upp madrassen som hela tiden ville glida ur sängen. Kanske jag låg konstigt eller nått.
När vi vaknat kom syrrans gubbe hem med frulle. Mums!! Sen blev det film PS. I love you, den e ju så bra så bra. Tiden gick fort och vi gjorde oss lite lunch. Pastasallad med kyckling å bacon å massa annat mumsigt i. Jag sitter fortfarande hos syrran å har inte orkat bege mej hemåt. Väntar tills sambon ringer, så ska vi åka å handla.
Fy fan, bara 2 veckor kvar på semestern nu, Ååångest!!

Rekorderlig CiderVid Frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0