Man får väl göra det bästa helt enkelt

Ännu en astråkig dag med astråkigt väder. Regnet verkligen vräker ner utanför. Brr!
Tänkte vi kankse skulle ta å fixa iordning lite här hemma idag då. Har två väggar som behöver sättas covertapet på och sedan målas. Kan man få gjort allt det idag tro. Vi får väl se. Hade varit väldigt gött att få det gjort i alla fall.
Har stått så nu i jag vet inte hur länge. Bara vi får upp tapeten egentligen så är jag nöjd. Spacklad spånvägg ser ju typ mindre trevligt ut. När det blir färdigt här hemma, om det nångång blir det, så kommer det bli jäkligt fint.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, covertapet? Låter spännande :) Hoppas dagen blir bättre, och kan trösta dig med att min semester är över och jag sitter instängd på kontoret hehe. Lycka till med hemmet! :)

2009-07-27 @ 12:38:52
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Tippie

Hoppas det går bra och att du får en bra dag!:)

2009-07-27 @ 13:08:55
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0