Jo det var allt lite svängigt!!

Fontän på Liseberg
Det va riktigt kul på Lotta igår. Tyckte Charlotte Perrelli va riktigt bra faktiskt. Ja, Agnes och Sarah Dawn Finer va också riktigt bra. Haha, det är kul med allsång. Leah tyckte det va jätteroligt hon med. Speciellt när hon fick sitta på mina axlar, men jeeses va jobbig det va för nacken och jag blev ju alldeles svettig. Men det gick bra ändå. Jag å Frida fick turas om.
När det va slut gick vi till ponnykarusllen så Leah fick åka lite. Den va ju gratis!! Kanon. Frida hade en kupong i fickan så lillan fick åka några små flygplan som åker upp å ner också. Det tycke hon va skitkul. Det kan jag tänka mej!! Innan det va dags att åka hem så svängde vi förbi Michael Jacksons handavtryck å kikade lite. Det låg faktiskt lite blommor och några gosedjur där fortfarande. Så fint så.
Efter Lisse svängde vi in på Donken å käkade. Uuusch!! Inte bra. Nu får det bli många situps idag bara för det :)


Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: hilda

Värst vad kul ;)

2009-07-07 @ 13:03:56
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hej hopp

Vad roligt med Liseberg. Alltid kul med karuseller av olika slag. Här uppe får vi nöja oss med Gröna=), funkar det med.

Ha det =)

2009-07-08 @ 06:21:22
URL: http://fruengstrom.webblogg.se/
Postat av: maria

Va fin du e hjärtat! å va duktig du e som gör situps å grejer. jag har gett upp. tar det efter semestern haha. Puss min fina

2009-07-08 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0