Jag suger

Dom senaste dagarna har jag verkligen vart jättekass på att uppdatera här i bloggen. Men det är resultatet av gött väder. Går ju inte att vara inne när det är strålande solsken ute och 30 grader varmt. Nope, då ska man ligga ute å gotta sej. Kvällarna har jag ju som tidigare nämnt tillbringat hemma hos syrran å hennes gubbe. Nu är det måndag och killen är på jobbet. Trökigt. Han har ju inte semester föräns nästa vecka. Men det kan vara gott att ha en vecka med bara jag å lillan också.
Funderar starkt på ifall man kanske skulle dra te Lisse ikväll å kolla på Lotta. Jag vet, jag å Tessan va där när våra små låg i magen å det va riktigt kul. Undrar om man kan få med killen på det..Eller syrran kanske är sugen. Jaja, vi får se. Först så ska jag åka iväg å byta en grej. Sen kanske det blir en sväng till lekplatsen.

Såhär fint blev det i alla fall med min ljuskorg och brickan på.


Kommentarer
Postat av: Mia

Superfint! Ha en bra start på veckan :)

2009-07-06 @ 13:46:15
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0