Idag blir det grillat

Solen har allt vågat sej fram lite idag. Detta är ju helt fantastiskt. Så nu har jag tänt grillen. Yeey!! Va gott det ska bli. Gör ju faktiskt stor skillnad på stekt eller grillat. Grillat är godast...bara på burger king! Kommer ni ihog den reklamen. Haha, jag äter inte ens Burger King. Vi ska äta kotlett idag i alla fall, det va änna längesen. Sambon har precis varit å handlat. Det va riktigt tomt i kylen nu. Bara massa oanvändbart. Typ lite vin å vodka åannan skit. Haha!! Kanske man skulle ta å blanda sej en drink till maten. Har varit riktigt dåligt med alkohol denna semestern. Förra året va det ju såpass gött väder så man kunde ligga vid poolen å dricka piggelindrinkar hela dagarna. Häärligt!! Nä nu ska vi packa in varorna. Vi hörs igen ikväll.
Grillen

Kommentarer
Postat av: anne

gud vad gott med grillat ;D

2009-07-25 @ 18:23:37
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

Kika gärna hos mig och ställ en fråga i min frågestund =)

2009-07-25 @ 18:38:45
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0