En dag med djuren

Idag har vi varit i slottskogen. Vi åkte in rätt sent, men det va mysigt i alla fall. Har ju ändå varit sketväder hela dagen så då spelar det ju ingen roll liksom. Fast jag kan ju erkänna att jag inte hade en aning om att klockan va så mycket. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. Det va samma sak häromdagen. Trodde klockan va typ 1 fast den i själva verket va halv 4. Herregud! Leah tyckte det va jätteroligt att titta på djuren i alla fall å ville inte alls följa med oss hem när det väl var dags. Hon blev verkligen jätteledsen å spretade emot när jag skulle sätta henne i bilen. Men man var ju inte direkt sugen på en runda till. Tillslut så fick jag lovat att vi snart skulle åka tillbaka i alla fall, då gick det bättre. Men man hörde allt småsnyftninger ifrån baksäket en bra stund. Gullefisen!!

Väl hemma va det dags för middag. Usch va hungrig jag va. Leah ville ha korv med bröd från macken så det fick hon. Det va skönt att se henne äta så duktigt. Behövde inte ens tjata lite. För min å  sambons del blev det pastasallad. Det är ju så sjuukt gott. Blev lite över som jag nog ska ta som nattamat här strax. Gött!
Senare kom syrran å hennes gubbe hit för att hämta spjälsäng å skötbord å grejer som vi inte använder längre. Nu ska det fixas iordning för den lilla prinsessan som ska komma snart. Ooh va jag längtar. Ska bli så mysigt med en liten bebbe i släkten, en som man kan lämna bort när den gnäller. Hehe!! Det blev ju såklart lite fika då också. Jag älskar att fika.
Har vart lite kass me situpsen nu ett par dagar. Undrar om jag pallar hundra idag, puuh! Vi får väl se.

Leah är så söt när hon pratar med getingen (geten)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååååh min sötaste pärla!! getingen hahahaha... skrattar ihäj mej.. saknar er. puss

2009-07-25 @ 03:05:14
Postat av: Tessan

hahaha... söt hon e!!! Men Elle... nästa gång kan du ju faktiskt ropa på getingen själv å inte skicka fram lilltösa ;)

2009-07-25 @ 12:47:46
URL: http://sessantessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag döör! hon är ju helt underbar :) hur gick det då? fick mamma klappa getingen?;)

2009-07-26 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0