Vilken mardröm jag har haft

Usch, somnade på soffan förut å vaknade till nyss (tack å lov)
HAr drömr världens mardröm å det är så skönt att jag fick vakna ur min hemska dröm.
Drömde att vi va lite folk här hemma, inte alls många, kanske 6 pers. En av tjejerna hade en efterhängsen kille (ej pojkvän) efter sej som kom å knackade på hela tiden å ville snacka med henne. Han pratade Engelska, å alla sa åt han att gå sin väg när han kom. Tillslut hade han lirkat ut själva låset ur dörren (det gick skitfort) så den gick inte ens att stänga. Folk gick förbi utanför å det va mkt skumt folk där. Efter en stund började det likna ett kaos hemma å Lillan va hemma oxå stackarn. Det kom in folk som inte var bjudna som bara sett att dörren var öppen. Det såg ut som fan. Plötsligt såg jag att tvättmasinen va borta, det stog ett gäng halvgubbar på utsidan å packade in nånting i kartong som sedan skulle in i bilen, kopplade efter en stund att det nog va doom som tagis tvättmaskinen. Det komma alla möjliga hit å tog det dom ville i stort sätt. Usch det va så obehagligt, å samtidigt så gick Lillan runt å trodde att allt va som vanligt. Det va det inte. Av någon konstig anledning så kände jag hur alla tänderna började lossna i munnen på mej, så jag fick gå å spotta ut dom, hade då bara tänderna i överkäken kvar.
Folk gjorde som dom ville å några bröt upp dörrarna till förrådet å groventrén. Här såg verkligen ut som att någon släppt en bomb eller nått. Jag ringde polisen som inte brydde sej över huvud taget. Värsta paniken kände jag, fy fan. Tack å lov så fick jag vakna ur min hemska dröm. Går ju inte förklara riktigt hur otäckt det verkligen var, men så är det ju alltid.

(Skrivet runt 04.30-tiden)

Kommentarer
Postat av: Tess

Shit jag har också drömt det där om tänderna, så jäkla otäckt! Dom bara lossnar och så får man spotta.... Hu....

2009-01-11 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0